SÖNDAG

Hej snyggingar! Har ju varit kass på att uppdatera idag också alltså. Kvällen igår var hur kul som helst i alla fall :) Förpärla hemma hos Frida där vi käkade en massa gott och kollade på melodifestivalen samtidigt som vi förfestade. Himla kul alltså. Sen åkte vi in till stan och var runt lite, hamnade till slut på valentine där vi dansade tills vi inte orkade mer. Då var klockan runt halv fyra och jag var trött så somnade på en gång. Sen vaknade jag rätt sent idag.. Har varit ute i tylösand nu i eftermiddags och kollat på balen, fina alla var! Sen var jag med mamma och pappa på golfbanan..  Har precis ätit lite och funderar på att sova. Är så jäkla trött! Sur också faktiskt. Om jag orkar så slänger jag in lite bilder sen från gårdagen och även idag från balen! Hoppas ni haft en fin helg.

image214

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygge:)

2008-05-25 @ 21:47:21
Postat av: altemyr

snyggast!

2008-05-25 @ 22:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0