TISDAG

Hej :) Klockan är lite efter nio och jag har nästan precis gått upp. Idrotten är inställd idag så jag börjar inte förräns runt två! Så himla skönt :) Dock måste jag verkligen sätta mig och plugga, har prov senare idag så det är nog smart om jag pluggar lite i alla fall ;p Har ytterligare ett prov imorgon också och sen en inlämning på fredag! Puh. Trist vecka tycker jag! Men snart är det ju faktiskt sommarlov, längtar galet mycket. Nej, nu ska jag sätta igång och plugga. Ha en fin dag!

Jag ser ju lite trög ut här men mitt hjärta är sötast i väärlden. Miss you!
image202

Kommentarer
Postat av: hanna :D

du är finast gumman & du vet att jag saknar dig mer juuuuu! kmb

2008-05-20 @ 12:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0