TISDAG

Hej :) Imorse var det body pump som gällde, grymt skönt var det! Sen stack vi till skolan och hade idrott, men jag var inte med så mycket. Har skadat ljumsken, hoppas det går över snart. Käkade lite snabbt i skolan sen körde Joey hem mig :) Sneeeelt. Har duschat och sånt nu, det var skönt kan jag tala om, ha. Var så varm.

Om en stund ska jag gå ner till stan och ta bussen tillbaka till skolan. Har en lektion kvar idag, personaladministation. Blä! Ska lyssna på ett föredrag, så himla tråkigt! Orkar inte sitta still och bara lyssna.. Sen slutar vi runt kvart i fem. Då borde jag åka hem och sätta mig och plugga, men jag orkar inte. Matte nationella på torsdag, kommer gå bajs? Japp. Usch.

Vi har så sinnes mycket i skolan nu känns det som!

♦ Matte B nationellt
♦ Spanska slutprov
♦ Engelska B nationellt
♦ Personlig utveckling, inlämning
♦ Privatekonomi prov
♦ Personlig utveckling prov
♦ Svenska inlämning

Och allt detta på typ två veckor! Så himla jobbigt. Det händer även en massa andra saker i mellan, östergårdsprojektet som visserligen kommer bli väldigt roligt men ändå tar en massa tid. Sen fyller jag år, så det blir väl en massa firande och grejer. Yes, det blir fullt ös nu fram till skolavslutningen. Wish me luck.

puss v

Kommentarer
Postat av: altemyr

öka takten sista kvarten, nu kör vi och ger dte sista inför sommarlovet!

2008-05-06 @ 17:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0