TISDAG

Hej alla fina läsare :) Känns som om jag inte har kunnat uppdatera här på evigheter! Det beror till stor del på att varje gång jag har försökt logga in på bloggen så har det inte fungerat, irriterande. Men nu verkar allt funka igen i alla fall :) Jag skippade idrotten i morse, jag orkade bara inte. Ingen är så trött på skolan som jag är, ingen. Fick mig i alla fall en skön sovmorgon och har nyss duscat och fått i mig lite lunch. Var strömavbrott en timme tidigare också, snacka om tråkigt. Jag klarar inte av när det är så tyst runt omkring mig, kunde ju inte spela musik eller någonting! Ha. Aja, nu är den tillbaka så nu dunkar en massa musik här hemma som vanligt ;) Klockan tjugo över tre måste jag vara i skolan för då ska jag ha min sista lektion, personaladministration. Trist tycker jag, men så är det. Ska nog lägga mig ute på balkongen en stund nu innan, kalasfint väder ju :)

Lite bilder från helgen! Var bara tvungen att fota denna sinnes goda drinken. Mums!
image215

Här var jag inte läcker, men vad gör det om hundra år?
 Mina sötnosar var fina i alla fal! Frida och Ebba.
Maten var sjuuukt god också! :)
image216

Sen blev det lite melodifestival med Fridas lillasyster och hennes kompisar. Haha, det var nice.
image217

Sen blev det krogen och jag och Frida skulle försöka oss på en toapose. Blev inte så lyckat.
Men kvällen var helt sjukt roligt, tack för det mina vänner. Puss!
image218

Kommentarer
Postat av: altemyr

kommer nästan inte ens ihåg att vi tog den sista bilden, höhöh

2008-05-27 @ 13:42:16
URL: http://altemyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0