TORSDAG MORGON

Godmorgon! Idag har jag lite längre sovmorgon som vanligt, gött! Anledningen till det är att jag inte behöver gå på fler mattelektioner, tjoho. Eftersom min lärare redan satt mitt betyg och så. Känns bra! :) Börjar istället klockan kvart i elva med organisation, jag kan tänka mig att vi inte alls ska göra mycket på den lektionen. Mest utvärdera östergårsprojektet vi gjorde förra veckan.. Sen är personlig utveckling inställd också eftersom vi hade prov igår! Så jag slutar klockan tolv idag, göttmos. Dessvärre måste jag hem och plugga.. Har ett svenska arbete som ska in imorgon, huu.. Nu ska jag få lite kläder på kroppen och äta frukost! Ha en bra torsdag.

puss v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0