11 oktober

Nu är det äntligen helg för min del också, kom hem från jobbet för en timme sen ungefär. Har hunnit äta lite och nu borde jag plugga lite men det får vänta tills imorgon! Jag orkar inte nu.. Mamma vill att jag ska följa med henne och handla också, får se om jag är så snäll idag. Ikväll blir det i alla fall mys med mina tjejer! Är lite småsugen på fest men jag har egentligen varken ork eller pengar till det! Men myskväll med mina bästa går minst lika bra!

Jag är så jäkla skoltrött. Eller asså, jag tycker inte det är så jäkla hemskt att gå till skolan och sådär. Har oftast väldigt roligt i skolan faktiskt. Men jag är trött på allt man måste göra hemma, skriva arbeten och plugga till prov och sånt. Fy för fan vad jag är trött på det. Snart har jag gått i skolan i tolv hela år, förstår ni hur länge det är? TOLV ÅR? Helt sjukt ju. Ingen kommer att vara gladare än mig på studenten!


Kolla så fint med en rosa studentmössa! Haha, jag har ritat själv (Y)


Kommentarer
Postat av: Joey

Duktig du är HÅKAN! :( Jag blir avis snyft

2008-10-11 @ 18:53:21
URL: http://joohannaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0