12 oktober

Godmorgon! För typ ett års sedan så hatade jag söndagar. Bara för det var en dag närmare måndag och jag var tvungen att gå till skolan och sen var ingenting öppet på söndagar förutom mataffärer. Men så är det inte nu längre, för efter jag börjat jobba och sånt så älskar jag söndagar! Tänk en hel dag jag bara kan ligga och slappa och inte behöva göra ett skit, gött!

Fast idag blir det inte att bara ligga i soffan och titta på tv. Ska faktiskt ta tag i mig själv och plugga lite! Har seminarium imorgon så måste nog kolla lite på det. Ska också läsa igenom något aptråkigt häfte till nationella provet i Svenska B och även kolla lite i geografiboken eftersom vi har prov nästa vecka. Hur fan ska det gå för mig alltså? Vi ska göra ett kartprov, läsa kartan asså. Jisses.

Senare idag ska jag åka ut till Vilshärad och hälsa på Anette och William! Sen ska jag träna om jag hinner med det och ikväll kommer det hem lite folk till oss! Men nu först ska jag in i duschen :) Puss!

AYIA NAPA ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0