14 oktober

Åh vilken tråkigt dag! :( Började tio över åtta och slutade klockan elva. Käkade lite i skolan och åkte sen hem och försökte plugga lite. Ska nämligen ha prov i geografi imorgon och det är nog det absolut värsta ämnet jag har denna terminen. Jag hatar geografi, verkligen. Aja, orkade inte plugga speciellt länge. Mina ögon bara trillade ihop så jag somnade och vaknade en bra stund senare. Skönt (a) Har försökt plugga lite nu ikväll också men jag är så jäkla ointresserad. Fifan. Hoppas det går bra i alla fall, det brukar ju faktiskt göra det.. Bara för det så går det säkert apdåligt imorgon!

Ska i alla fall bli skönt att skriva provet imorgon så man har det gjort. Sen ska jag och Joey bara lämna in vår naturkunskaps rapport och sen har jag inget mer och göra denna veckan. Då kan jag istället börja ladda inför helgen som består av jobb jobb och jobb! Usch vad jag inte ser fram emot det. Men men, sen är det bara en vecka kvar i skolan innan höstlovet! :)

Jag är badsugen!

Kommentarer
Postat av: altemyr

båda kollar ner i vattnet, btw jag har klipp på min blogg sen ayia!

2008-10-15 @ 09:28:59
URL: http://altemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0