15 oktober

Godmorgon :) Sitter i skolan och har webbdesign nu.. Orkar inte göra ett dugg på min hemsida så sitter och skriver här och leker lite i photoshop istället, hihi. När denna lektionen är slut så är det dags för geografiprov, usch! Vill inte göra det alltså, kan inte ett skit känns de som ;p Sen har jag bara naturkunskap innan jag slutar :) Ikväll kommer nog lite besök hem till oss, lite släkt och så.. Ska väl träffa dem lite senare då innan träningen börjar! Nä, nu ska jag fortsätta med mina bilder innan jag går och dör i Galaxen där provet ska skrivas.

Jag vill åka utomlands, nu!!

Kommentarer
Postat av: hanna :D

"lite besök hem till er, släkt och så!" vemfan kommer då tänkte jag?:o men ingen mindre än mor själv jeje! jag vill också!:( har hon köpt minimorötter torbjörn?

2008-10-15 @ 18:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0