16 oktober

Idag har det varit en stressig dag känns det som, trots att jag inte gjort så himla mycket! Började med att jag försov mig, så jäkla jobbigt sånt är ;p Missade första lektionen men som tur var bara den ;p Hade inte pappa väckt mig hade jag nog sovit fortfarande så trött jag är. Kollade på film på två lektioner i skolan idag och jag kunde inte låta bli att somna lite då med, höh. Så jäkla skönt! Efter skolan åkte jag in till stan och köpte mig en jacka, men ska nog byta till en annan storlek imorgon! Sen har jag varit och tränat med Joey som vanligt, tihi.

Ska kaaaaanske plugga lite naturkunskap nu om jag orkar, annars blir det väl att lägga sig i sängen och kolla på film kanske. Eller sova. Jag är sinnes trött. Och det händer en massa i helgen så bäst att vara utvilad minsan! Jag vilar veckorna istället för på helgerna, mucho bättre :)

Så sjukt jävla snygg kropp! Jag dör.


Kommentarer
Postat av: Joey

för det första blir jag ledsen om du har pluggat! Svik mig inte! Och för det andra. Varför har du min pojkvän med på din blogg? :S

2008-10-16 @ 21:40:42
URL: http://joohannaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0