19 oktober

Snaaaark. Sitter på jobbet nu, ska jobba en timme till ungefär.. Är så jäkla trött så vet inte var jag ska ta vägen. Kom hem runt halv fem imorse men det var bara till att gå upp klockan halv tio för att åka till jobbet. Blä! Men det var det värt, jag har väldigt kul igår alltså. Började med förfest hemma hos Laxen för att fira hans födelsedag, mucho nice. Sen vidare in till stan för en sväng på Asian Palace och senare dansade vi loss inne på Valentine. Väldigt roligt faktiskt, undra varför höhöh.

Efter jag slutat här ska jag nog gå inom Fridas jobb och hälsa på henne en liten stund! :) Sen åker jag nog hem och sover, ha. Känns som om jag behöver det asså. Om inte något annat kul dyker upp då. Nä. nu får jag nog gå och jobba vidare. Usch så tråkigt. Men bara en liten stund kvar nu! :D


your body is a wonderland . .


Kommentarer
Postat av: Anonym

och du är ju bara för bäst!

2008-10-19 @ 16:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0