2 oktober

I morse valde jag att stanna hemma från första lektionen då jag inte mådde riktigt bra. Kände mig febrig och väldigt trött då jag knappt sovit på hela natten, har drömt en massa mardrömmar.. Usch! Åkte i alla fall till skolan sen och hade två lektioner, slutade runt tolv. Istället för att åka hem då satte sig jag och Joey oss i en datasal och skrev färdigt vårt arbete. Så jäkla skönt! Kom hem för en liten stund sen bara så det tog en jäkla tid och skriva, hoppas det blir bra nu bara :)

Funderar på att gå och lägga mig och sova en liten stund nu.. Klockan sex är det dags för träning. Först Core och sen Body Jam :) Orkar egentligen inte, men blir kanske lite piggare om jag sover en liten stund nu? Hoppas det.

AYIA NAPA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0