20 oktober

Godmorgon! Idag kan jag inget annat än att säga att jag är utvilad, sov runt tio timmar i natt, ha. Det är ovanligt för att vara mig alltså, men det behövdes! :) Ska till skolan om en liten stund.. Har kommunikation första lektionen och då ska vi fortsätta med en film vi tittar på. Gillar inte alls den! Dem bara slåss och skit, mår fan dåligt över sånt ;p Aja, slutar klockan tre idag för vi har ingen svenska till klockan fem! Skönt. Ikväll ska jag och Joey gå på boxning för första gången på evigheter, hur ska det sluta tro? Det är nog det jobbigaste jag varit med om i hela mitt liv, ha! Det ska bli kul att boxas lite igen iaf :) Ha en bra dag babe's.

I helgen när vi skulle till Laxen kom vi på att vi inte hade någon present! Så vi gick in på hemköp och gjorde en lite snabbt. Den blev skitfin och han blev skitglad! Hähä.

Som Joey så fint sa; En gelebunke a la Joey o Lollo. Fin va? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0