21 oktober

Nu är jag hemma efter en ganska kort och onödig skoldag! Har egentligen en del jag borde sätta mig och plugga på nu, men ni känner ju mig. Det har jag verkligen ingen ork till! Men dagen är ju lång så kanske hinner med lite senare idag. Boxningen igår var riktigt roligt! Och jobbig, herregud! Jag har så ont i mina armar och min rygg idag så jag inte vet var jag ska ta vägen! Hah. Men det är det värt :)

Idag står ingen träning över huvud taget på schemat, så jäkla skönt! Ska bara chilla hela kvällen, tror jag. Bara jag och mamma hemma också, skönt! Slippa dem andra (a) höhö. Imorgon är det redan onsdag och då har halva veckan gått! Så snart är det höstlov, läängtar!

Jag är lite sugen på fest! ;O

Kommentarer
Postat av: Joey

Du är inte den enda! Jag vill festa jag vill festa jag vill festa! Vi får lösa det!

2008-10-21 @ 18:01:42
URL: http://joohannaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0