23 oktober

Döööhh vad jag är trött! Inte så konstigt kanske med tanke på gårdagens natt, skola idag och även träning nu ikväll! Ska gå och lägga mig när som helst tänkte jag. Fryser gör jag också, hela tiden känns det som. Kanske börjar bli sjuk. Men det har jag verkligen inte tid med nu så det hoppas jag inte! Nu är det ju bara en dag kvar till höstlovet och då passar det inte att vara sjuk!

Imorgon börjar jag tio över åtta, sug av mig vad jobbigt! Jag gillar inte alls det. Men som tur är har vi halvklass på naturkunskapen imorgon vilket betyder att jag inte ska dit! Bara en pytte stund och sen får jag sluta! :) Då blir det nog en runda in till stan kanske, lönen kommer ju imorgon! Gött asså. På kvällen ska jag jobba, usch så tråkigt. Är inte alls sugen på det! Aja, caaash är bra som sagt.

♥ damn, he is fine..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0