24 oktober

Har varken hunnit, orkat eller haft lust att uppdatera tidigare idag. Började tidigt i morse men slutade desto tidigare, runt tolv var jag hemma :) Skönt. Gjorde absolut ingenting fram till klockan fem då det var dags för mig att gå till jobbet. Fy i helvete vad jag frös idag, så jävla kallt var det. Och regnigt, och blåsigt. Usch. Kom hem för två timmar sen ungefär och har kollat på slutet av idol nu och lite så.
 
Ska nog alldeles snart hoppa ner i sängen och sooova. Ska upp och jobba imorgon ju.. Sen har jag ledigt från allt jobb och all skola i en hel vecka, så himla skönt. Ska bli sjukt skönt att komma bort från Halmstad också, känner att jag verkligen behöver det.. Jag har så många tankar som snurrar i mitt lilla huvud för tillfället, rättså jobbigt faktiskt. Jag borde nog inte tänka så mycket, kanske bara ska go with the flow för ett tag.

jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: altemys

Du och jag! Du är den bästa, alltid vid din sida! 2009 <3

2008-10-25 @ 13:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0