26 oktober

Sov jättejättemånga timmar i natt, fyfan vad skönt. Man skulle ju tydligen vrida klockan och sånt idag så fick ännu mer sömn :) Har städat och lite sånt på mitt rum nu, det behövdes verkligen alltså.. Det är ju så jäkla tråkigt väder ute så har ingen ork till att göra något asså. Men fick sms av Anette innan så om en timme ska jag åka ut till vilshärad och träffa henne och William! Mysigt, hihi. Senare ikväll blir det ännu mer mys! Det gillar jag. Nu måste jag hoppa in i duschen, ha en bra dag sötnosar.

♥ två dagar tills jag lämnar Halmstad, skönt!

Kommentarer
Postat av: altemyr

tack för ikväll! du är bäst <3 2009!

2008-10-26 @ 23:21:56
URL: http://altemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0