3 oktober

Godmorgon :) Bläää vad jag inte mår bra, har haft feber två kvällar i rad nu och kan knappt inte sova.. Irriterande alltså. Aja, idag är det fredag och det känns skönt. Börjar tidigt idag, har en dötråkig lektion nu på morgonen, textkommunikation, sen har jag nog religion och till slut naturkunskap. Behöver nog inte ens gå på hela naturkunskapen eftersom  jag inte ska labba idag. Så slutar runt halv tolv kanske :)

Efter skolan ska vi åka in till stan och köpa saker till studentfesten som är nästa vecka! Lite tyg och sånt, hoppas det blir bra nu :) Sen är jag inbokad på spinning senare i eftermiddag och ikväll blir det klassfest hemma hos Jonte! Där stannar jag nog inte allt för länge då jag inte mår riktigt bra och är riktigt trött, ska ju upp och jobba imorgon.. Får se till och vila ut då.

Gott det hade varit med en Chai latte nu, höh.

Kommentarer
Postat av: Joey

Chai Latte ska du få dinkines :( Undra om man blir som en kines om man dricker en massa sånt :( Chai Latte måste komma från Kina va? :O Char Thai .. Kanske thailand? Suck :(

2008-10-03 @ 09:30:34
URL: http://joohannaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0