6 oktober

Vem vill vara trea nu? Alla alla! :D Imorgon är det dags för den första studentfesten och det ska bara bli så jäkla kul! Biljetterna är slutsålda och det är kändistema som gäller :) Alla verkar vara taggade så jag hoppas på en kanonkväll. Har precis suttit och fixat med min outfit och det blir nog bra, får ta det allra sista imorgon.

Skolan idag var inte så rolig tyckte jag, ha. Bara en massa tråkiga lektioner och sånt, men slutade iaf två istället för fem! Sånt gillar jag :) Då fick det bli en liten tripp inne istan innan jag begav mig till TK för ett spinningpass. Det var nån ny instruktör idag eller nått sånt och fy vad dålig hon var! Musiken var riktigt kass och det är enligt mig typ allting. Är musiken dålig blir jag så grymt omotiverad så det finns inte. Aja, det var ändå tur jag tränade :O Höhöhö snygg vafaaan.

Ska nog lägga mig i sängen snart och kolla på några sex and the city avsnitt sen sova! Börjar tio över åtta imorgon, blä! Fast slutar ganska tidigt, runt ett tror jag! :) Godnatt!

För några dagar sen träffade jag min kusin
 för första gången! Söt han var, lille William.

Kommentarer
Postat av: hanna :D

jag saknar dig min prinsessaaaa:(

hoppaas du hade en livad studentfest!

hör av dig till mig sen <3 <3 <3

2008-10-08 @ 11:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0