9 oktober

Godmorgon! Sitter just nu och frukost, ska gå och göra iordning mig om en liten stund :) Idag klockan nio ska jag vara på biblioteket tillsammans med Joey för att stå och prata lite om vår linje på utbildningsmässan, skönt och slippa skolan lite! Missar ju inte så mycket heller eftersom många av våra lektioner är inställda idag. På biblioteket slutar jag klockan tolv och då måste ju ändå till skolan för att fixa med lite bilder.. Men det går förhoppningsvis ganska fort! :)

Måste plugga en massa i eftermiddag, har skjutit upp ett litet arbete en vecka nu och idag måste jag ta tag i det. Usch så tråkigt. SKa försöka hinna träna också, core & body jam :) Ha en fin dag allihopa, puss!

Från studentfesten igår :) Frida, Johanna och jag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0