Better together honey.

Puh! Idag blev det som sagt ingen skola för mig utan utbildningsmässan i tre timmar istället. Det gick ganska så fort och sen gick jag, Joey, Sara och Becca och käkade lite! Trots att jag inte skulle ha några lektioner idag fick jag och Joey åka till skolan för att fixa lite med bilderna sen studentfesten! Som tur så gick det ganska så fort! :) I eftermiddags har jag skrivit mitt religionsarbete och varit och tränat. Mycket mer än så har jag inte hunnit med alltså. Är sjukt trött nu så ska nog gå och lägga mig snart. Imorgon är det fredag och då vill man vara utvilad! Klockan 8.10 börjar jag imorgon så det blir en tidig morgon. Godnatt!

2009 ♥

Kommentarer
Postat av: altemyr

2009! vad säger du om den 7-8 november? :D <

2008-10-10 @ 20:56:18
URL: http://altemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0