Come closer.

Nu går även denna dagen mot sitt slut.. Jag tycker allting går alldeles för fort men samtidigt vill jag bara att tiden ska rinna iväg så denna veckan är över och nästa så det blir höstlov! Jag behöver lov och ledighet, och jag behöver komma ifrån Halmstad lite tror jag. Är alldels för trött på de flesta för tillfället känns det som.. Tur att jag ska iväg på lovet då :)

Ska snart gå och lägga mig. Imorgon börjar jag tidigt! Klockan tio över åtta börjar jag med dans, följt av en massa andra lektioner och sen slutar jag vid två tror jag :) Funderar på att ta mig en snabb sväng in till stan och köpa mig en vinterjacka! Kan behöva det känns det som. Det är ju svinkallt ute på morgonen!

HAHA!
.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahaha!!!!!!!!!!!

han är vår, vi tycker om honom!!!!!!

2008-10-15 @ 22:10:48
Postat av: hanna :D

det var jag som skrev det, så du inte tror någon tar han från oss:(

2008-10-15 @ 22:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0