Memories.

Nu ska jag alldeles strax stänga ner datorn och lägga mig i sängen. Ska slänga på ett sex and the city avsnitt och sen sova! Har haft en riktigt skön dag idag! Vaknade ganska sent och pluggade lite på förmiddagen. Sen åkte jag ut till vilshärad och träffade Anette och William i det fina vädret. Fikade och myste en massa :) Nu ikväll har dem och lite mer folk varit här på middag. Så jäkla skönt att ha en sånhär dag ibland, inte göra något speciellt.. Kan behövas ibland, speciellt när jag har en ganska så jobbig vecka framför. En massa skolarbeten och jobb hela nästa helg! Men nu är det inte så långt kvar till höstlovet, det ser jag fram emot :)

Efter ett samtal med Frida ikväll fick jag en sån längta tillbaka känsla! Denna sommaren vi hade i somras var så sjukt jävla rolig. Alla dagar vi låg på stranden hela gänget, alla sommarfester vi var på, sena myskvällar ute i Fridas uterum, allt roligt folk vi stötte på, när jag och Frida åkte till stranden jättetidigt på morgonen och bara låg och njöt, AYIA NAPA, och massa massa meeeer. Ta mig tillbaka!!

sommaren 2008 ♥

Kommentarer
Postat av: din altemys

du var en del av min bästa sommar. Och vem säger att nästa kommer bli sämre? längtar så. 2009!

2008-10-13 @ 13:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0