10 september

Så var ännu en skoldag avklarad. Det känns som om hela detta året är en enda stor nedräkning.. Känns så himla skönt att veta att efter studenten och allt det där så är jag färdig i skolan, jag behöver aldrig sätta min fot igen på Sannarpsgymnasiet. Herregud. Det är ju faktiskt lite skrämmande :O Vad händer sen liksom? Men det blir nog bra.

Dagen idag var i alla fall väldigt chill. Hade två lektioner bara, webbdesign och geografi. Slutade redan tolv :) Såna dagar gillar jag! Har städat lite på mitt rum nu när jag kom hem, det är alltid så himla stökigt. Förstår inte det. Ska nog faktiskt lägga mig och sova en liten stund snart för jag är ganska trött och ikväll väntar riktig hård träning. Först body pump och sen afro power dance. Kommer vara helt död efteråt, speciellt i armarna eftersom jag inte kört pump på sjukt länge! Men kul ska det bli i alla fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0