11 september

Hej sötnissar. Idag är det torsdag, jag gillar inte torsdagar.. Har varit ganska irriterad och trött hela dagen. Gick och la mig irriterad som fan igårkväll och hoppades verkligen på att jag skulle vakna upp på ett helt annat humör. Men tro fan att jag försover mig då och blir ännu mer irriterad. Som tur är va pappa fortfarande hemma så han kunde köra mig till skolan så jag inte missade dansen.

Klockan sex står träning på schemat. Först core och sen Body Jam :) Orkar inte riktigt egentligen, men man brukar ju känna sig piggare när man väl är där. Har ändå inget speciellt för mig idag så kan lika gärna träna.

7 år sedan, det är ju sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0