12 september

Godmorgon! Ska alldeles snart gå ner till stan för att ta bussen till skolan.. Har en ganska så lugn dag idag, bara två lektioner så slutar runt elva. Men då ska jag och Joey nog stanna kvar och göra vårat naturkunskapsarbete och sen klockan ett har vi vårt lilla möte med carrebarre om projektarbetet.

Efter skolan är det spinning som gäller och ikväll hoppas jag på lite myskväll. Morötter med dipp, mums! Ska jobba imorgon så fest orkar jag inte med. Det får bli imorgon i så fall :) Nej, nu måste jag skynda mig.

Föresten, jag har fått en liten kusin! :) ♥


Kommentarer
Postat av: altemys

jagvill också vara med er och mysa, nästa helg är våran <3

2008-09-12 @ 08:29:20
URL: http://altemyr.blogg.se/
Postat av: hanna :D

grattis till kussen xD men vafan? mina morsa har inte fått fler ungar :o är det macke som vatt i gång?(A)

2008-09-12 @ 16:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0