13 september

Idag gick det väldigt snabbt på jobbet, sådana dagar gillar jag. När det är mycket och göra och timmarna bara flyger iväg. Gick upp en sväng till Frida efter jag slutat och hälsade på henne på hennes jobb. Grattis till ditt nya jobb hjärtat! :D Det kommer bli toppen. Sen åkte jag raka vägen hem och sov. Vaknde för en liten stund sen bara. Ikväll blir det utgång med Joey! Mjauu. Alltid lika trevligt alltså. Måste hoppa in i duschen och sånt nu, och även bestämma vad jag ska ha på mig! Sen får vi se var kvällen tar oss :)


Jag och Joey på väg till Kullaberg!


Kommentarer
Postat av: altemyr

tusen tack. Det är tackvare dig som jag har sådan glädje att sprida ut i världen. du är bäst <3

2008-09-14 @ 00:30:18
URL: http://altemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0