16 september

Idag hade jag bara två lektioner! Inte ens det typ. Började tio över åtta med webbdesign där vi bara satt och pillade lite med att skapa hemsidor. Sen hade vi Dans & Gestaltning där jag tyvärr inte kunde vara med pga. helgens händelser, ha. Min fot är lite svullen och sårig ;p Får hoppas den blir bättre tills på torsdag! Var dock tvungen att sitta kvar i skolan och skriva klart texten till textkommunikationen. Nu har jag egentligen en massa annat plugg och göra men jag känner inte riktigt för det. Men eftersom det inte är någon träning idag inplanerad så har jag ju tid på mig och fixa lite ikväll, om jag nu skulle få för mig det..

Ikväll ska jag nog övningsköra lite med pappa. Var ju ett tag sen.. Tycker det är så himla tråkigt det här med körkort, jag är ju inte ett dugg intresserad av det. Köra bil är väl okej och sådär, men teori? Fy fan vad tråkigt! Men det är väl bara bita ihop och göra det antar jag.
2009

Kommentarer
Postat av: altemys

Hemskt men ändå ett måste om vi vill ha körkortet. Jag ska med övningsköra idag, vi kankse ses ute på vägen. Får plugga lite teori iveckan tillsammans. Du och jag darling, 2009!

2008-09-16 @ 18:15:00
URL: http://altemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0