17 september

Godmorgon! Ska alldeles strax gå ner till bussen och åka till skolan. Börjar tio i tio med webbdesign, sen geografi och naturkunskap. Usch vad tråkigt! Ikväll blir det tränings vilket ska bli skönt idag :) Har inte tränat på ett par dagar och det känns.. Så ikväll blir det först body pump och sen afro dance. Hoppas verkligen min fot klarar det, vill inte gå runt och ha ont. Dumma mig! Haha. Aja, nu måste jag springa! Ha en fin dag ♥

Igår kväll blev det en del teleonsnack med min fina vänner och jag blir bara så arg över hur vissa kan bete sig mot andra människor, herregud! Man gör inte så, man gör det bara inte. Tycker faktiskt synd om ALLA inblandade. Sjukt sinnes ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0