20 september

Hej sötnosar. Här sitter jag och äter upp godiset som blev över från bion igår, gottigt. Jag tycker alltid godiset är godare dagen efter! Har jobbat idag, som vanligt. Sjukt mycket att göra så direkt när jag kom hem somnade jag. Vaknade för en liten stund sen och har även hunnit äta lite :) Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, är nog för trött för att festa så får bli något lugnt! Måste plugga en himla massa imorgon så orkar inte vara bakis då.. Det märks att skolan har dragit igån alltså, en massa inlämningar och bajs ska göras! Tur det är sista året nu alltså..

Det är en massa saker jag ska hinna med att göra nu under hösten känns det som! Först är det skola och jobb här hemma! Sen måste jag verkligen följa med upp till Stockholm snart och hälsa på lite släkt, känner mig alltid så taskig när jag inte hinner sånt! Vi ska också åka till Örebro och träffa Ayia napa folk. Sen ska jag planera in några dagar i Göteborg tänkte jag för att hälsa på min nya kusin! Och sen det absolut viktigaste, åka till min stjärna i Skåne. Får se när jag ska hinna med allt bara..
SAKNAR DIG


Kommentarer
Postat av: hanna :D

saknar dig så mycket mer <3.

2008-09-21 @ 11:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0