21 september

Godmorgon :) Vaknade för nån timme sen, skönt att sova liite längre idag i alla fall än resten av veckan.. Har precis ätit frukost med mamma och pappa, ha. Skönt som fan nu när inte lillebrorsan är hemma längre (a) fast han lär ju komma hem på helger då&då! Men men, mamma och pappa stack nyss iväg till vår stuga så nu är jag ensam. Tänkte passa på att plugga, ska skriva färdigt mitt arbete i kommunikation tänkte jag, och även läsa lite religion. Får se hur mycket jag pallar ;p Senare idag står body pump på schemat, är dock inte så sugen.. Aja, ska försöka hinna med och övningsköra lite också :)

Vilket pucko! Haha.

Kommentarer
Postat av: anna

svar: den är från attraktivt.se :) skitsnygg verkligen!

2008-09-21 @ 22:54:49
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0