22 september

Godmorgon! Sitter och äter lite frukost nu, börjar inte förrens vid tio idag :) Jag har en låång dag framför mig, skolan håller på till fyra-fem nångång och klockan halv sex börjar jag jobba. Hoppas jag hinner hem en sväng innan och äta lite..  Sen kommer jag nog inte hem förrens runt nio halv tio ikväll.

Helgen går så himla snabbt, tycker ni inte? ;O Helt sjukt. Känns som att det är vecka hela tiden. Jag tycker det ska vara hälften helg och hälften vecka. Det hade varit perfekt :) Vi har bara gått i skolan i en månad och jag längtar till lov och ledighet. Höstlovet är inte såå långt borta nu iaf! :D

Nu måste jag  hitta något att ha på mig. Ha en fin måndag :)

Kommentarer
Postat av: hanna :D

på fredag är det bara fyra veckor kvar til lov (K)

2008-09-22 @ 16:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0