23 september

Herregud vad jag är trött! Somnade ganska sent igår, kunde inte sova.. Sen var jag tvungen och gå upp tidigt idag också eftersom jag började redan åtta. Vaknade på så jäkla dåligt humör så det var inte sant. Webbdesign var dagens första lektion, rättså tråkigt men kom en bit på min hemsida.. Sen var det dans vilket jag inte alls kände för idag! Usch, det var inte alls kul. Sista lektionen var kommunikation, gjorde färdigt det sista på mitt arbete och lämnade in! :) Skönt att ha det ur världen.

Efter skolan åkte jag och Joey till hemköp för att köpa lite vindruvor och sånt smaskigt! Det var en skitäcklig gubbe som började dra i Joey, hallå liksom? Helt crazy. Aja, sen åkte vi hem till mig för att plugga. Tro det eller ej, men vi pluggade faktiskt! Den lilla myran åkte hem för nån timme sen och nu tänkte jag ge mig ut och övningsköra lite tror jag! Sen ikväll blir det bara att slappa i sängen framför min tv tror jag!


Underbar på fredag och vi är taggade! Ska leta efter en
ny klänning på torsdag, hade velat ha något sånt här!
Den är fin tycker jag :) vilka ska ut på fredag föresten?


Kommentarer
Postat av: Joey

Myra? Är det vad jag är? Den gubben får passa sig! Ser jag honom på fredag ligger han illa till! Klart vi ska ut och den klänningen var hur fin som helst! På torsdag ska vi shoppa! <3

2008-09-23 @ 20:14:51
URL: http://joohannaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är allt en liten myra! MWHIH! Han kanske hänger med de andra gubbarna på Valentine :O de ska vi nog ta reda på! hahaha <33

2008-09-23 @ 20:59:10
URL: http://lolliettan.blogg.se/
Postat av: Anabanana

JAAAAG SKA SÅKLART UT! :D

2008-09-23 @ 23:57:41
URL: http://annavhellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0