26 september

Hej babe's! Idag har det varit en stressig dag, men ändå inte! Ha. Skola till ett sen en snabbis in till stan för att köpa lite nödvändiga saker till ikväll! Sen åkte jag och Joey hem till mig för att plugga men det blev inte mycket med det! Vi fikade, färgade håret och chillade istället! Haha. Sen åkte vi och tränade :)

Ikväll blir det fest! Vi är taggade till tusen och det ska bli en toppenkväll. Snart kommer tjejerna hem till mig och då blir det förfest innan vi ska vidare till förfest nummer två i stan. Vid tolvslaget drar vi oss till Underbar och där ska vi skaka våra rumpor tills sent ;) Sen blir det raka vägen hem och sova för imorgon ska jag jobba klockan tio. Puh!

Rockstars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0