29 september

Gooodmorgon! Eller morgon och morgon, jag har varit upp i några timmar nu! Ha, mellan fem och halv sex i morse kom Joey och sillen och hämtade mig och vi brummade iväg till skolan. Vi träffade Ebba, Jennifer, Albin och Jocke som redan var på plats. Där satt vi utanför skolan och köade och hade det mysigt med tända ljus! Hah. Det kom mer och mer folk och när klockan var tjugo i sju öppnade skolan och vi gick och satte oss utanför studentrummet! Halv åtta släpptes biljetterna och vi var längst fram i kön, skönt att ha sin biljett nu till första studenfesten! Kul det ska bli, hihi.

Har legat och sovit en stund nu inne i Oasen och om en halvtimme börjar jag min första lektion. Textkommunikation, usch! Är inte alls sugen på det. Sen har vi nog kommunikation, religion och svenska. Slutar runt fem. Det betyder att jag har varit i skolan i tolv timmar! Herregud, haha!

Ikväll skippar jag träningen för jag är alldeles för trött. Ska åka hem och lägga mig i sängen och sätta på en bra film! Jag känner mig lite halvdeppig, vet inte varför.. Men men! Nu ska jag nog snart gå och köpa något i kiosken, är lite hungrig.

Jag vill så gärna tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009, vår dröm ska bli sann!

2008-09-29 @ 13:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0