3 september

Hemkommen från skolan nu :) Joey var gullig och körde mig så jag slapp sitta och vänta på bussen en halvtimme! Hade bara tre lektioner idag, skönt! webbdesign, geografi och naturkunskap. Alltså, geografi. Jag avskyr det verkligen. För det första så kan jag ingenting som har med det ämnet att göra, och jag är inte ett dugg intresserad av det. För det andra så är läraren helt puckad i huvudet. Usch säger jag bara. Aja, senare på naturkunskapen fick vi i alla fall gör alite experiment och grejer :) Mycket roligare än att sitta och lyssna på nån tråkig fakta om regioner hit och dit.

Har lite att plugga nu i eftermiddag, ska skriva något brev till religionen imorgon. Bara lite kort om mig själv och vad jag tror händer efter döden och lite sånt! Går nog ganska så fort :) Senare ikväll blir det träning! Först ett pass Body pump och sen direkt efter Afro power dance. Ska bli skönt :)

På Black Hawk. Jag, Frida och Micke tror jag han heter.

Kommentarer
Postat av: hanna :D

att skriva brev har vi ju stor erfarenhet av (A)

ps. varför sa jag så? nu saknar jag dig ännu mer.

2008-09-03 @ 21:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0