30 september

Hej sötnosar! Klockan är snart tio och jag håller på att däcka här framför datorn så trött som jag.. Har inte sovit mycket i natt så det är kanske inte så konstigt. Hade dock en väldigt chill dag i skolan. Började klockan tio och då tittade vi på ps. I love you, en väldigt gullig film fast lite seg.. Men den passade ganska bra att titta på idag tyckte jag. När filmen var slut så slutade även skoldagen. Då var Joey snäll och körde mig och Frida till tågstationen så köpte vi tågbiljetter till höstlovet! Skönt att ha det gjort. Sen åkte jag och Joey vidare hem till mig för att sätta oss och plugga. Duktiga vi känner oss :)


Nu ikväll har jag bara legat hemma i sängen.. Tittat på tv, lyssnat på musik och tänkt tänkt tänkt.. Livet är så sjukt jävla orättvist. Jag önskar jag kunde göra något, men jag är så hjälplös. Det är det värsta.


the angels couldn't wait any longer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0