4 september

Äntligen hemma från skolan! Slutade visserligen lite över två idag men kom inte hem förrens nu.. Var en ganska så chil dag idag ,dans på morgonen, sen kommunikation, religion och geografi.  Hade även ett möte med alla treorna i galaxen idag, blev lite snack om studentfesterna och sånt! Tråkigt att det inte släpps så många biljetter bara =/ men men, bara jag får en så :D ha. Och mina babe's såklart!

Idag blir det träning igen :) Trots att jag har en sån himla träningsvärk, herregud alltså. Ska köra först core och sen Body jam idag. Var sjukt längesen jag var på nått av de passen så det ska bli kul :) Jag är redan ganska trött så antar att när jag kommer hem blir det dusch och sen rakt ner i sängen, ha.

Snaaart helg! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0