Godnatt sötnosar.

Jag är helt sluuuut i hela kroppen! Jag har sån träningsvärk så jag vet inte riktigt var jag ska ta vägen. Jisses alltså ;p Träningen idag var superkul och det gick bra, trots träningsvärken! Den lär väl bli värre imorgon. Har duschat, ätit och kollat lite på tv sen jag kom hem. Tänkte hoppa ner i sängen för ett litet tag sen men då ringde Frida och hade roliga saker att berätta! Vi har nog lite jobb på G! Spännande alltså, kanske får provjobba redan imorgon. Vi får se hur det blir! Kul hade det varit i alla fall.. :)

För övrigt sitter jag och laddar ner en massa Ayia Napa musik och bara längtar tillbaka. Saknar det så himla mycket, går inte att förklara alltså. Men jag ska tillbaka, helt klart. Nä, nu är det sovdags! Börjar tio över åtta imorgon så ska upp tidigt. Slutar redan tio i elva eftersom att vi har eget arbete på naturkunskapen!

Godnatt!
Jag och Ulle på vårat hotell i Cypern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0