Mys hos Ulle.

Har precis duschat och allt sånt nu efter träningen, det var himla skönt och träna idag alltså :) Om en liten stund kommerm Joey och hämtar upp mig sen ska vi hem till Ulle. Ska ner en runda till stan då och möta Frida som ska lämna en film till oss innan hon ska iväg och provjobba, lycka till sötnos. Sen blir det nog ett litet stopp på hemköp också för morötter och dipp! Ett måste på en filmkväll ;) Vi ska laga tacos också tänkte vi :) Mums.

Kvällen blir alltså väldigt lugn. Kan ju passa eftersom jag ska jobba imorgon.. Men imorgon kväll hoppas jag på utgång! Är riktigt partysugen :) Är ni på tjejer?

Joey, jag tycker du är en väldigt konstig person. Hahaha <3



Ulle en solig dag på sin balkong!

Kommentarer
Postat av: Joey

Man blir som man umgås :( Du är bara avis för att du inte är så snygg som jag :(

2008-09-12 @ 18:51:33
Postat av: altemyr

tack tack älskling!

2008-09-13 @ 04:17:23
URL: http://altemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0