SPL 06

Nu sitter jag här precis ny duschad efter träningen! Kändes bra och träna idag, bra musik och var det :) Men joey fisapan svek mig och gick och köpte fiskar istället, haha! Håkan och Melitta ska dem heta :) Fint! Haha. Ska alldeles snart äta lite och sen iväg ner till stan för att gå på bio! Wanted ska vi se :) Det blir en lugn kväll eftersom jag ska upp och jobba imorgon och jag vet att det kommer vara mycket att göra imorgon så gäller att vara pigg!

Idag var det dags för den första älgjakten för oss treor på Sannarp! Det gick riktigt bra för oss idag :D Hoppas vi vann. Får väl reda på reslutatet på måndag antar jag. Men många tror på oss, och det är ju bra :)


Här är vi, SPL 06. Vårat klassfoto detta året!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0