2 september

Har varit en väldigt lugn dag idag alltså, vad nog precis vad jag behövde! Började dock tio över åtta i morse och hade webbdesign, inte världens roligaste precis. Satt bara och lekte med datorn lite. Sen hade vi kommunikation som vi hade i ungefär en kvart bara. Så fick gå hem redan vid tolv idag, riktigt skönt var det. Sen dess har jag inte gjort alltför mycket! Sovit en stund, pluggat lite och hjälpt mamma. Känner mig väldigt duktig faktiskt :)

Efter att Frida skickade över alla sina bilder från Ayia Napa till mig har jag bara suttit och tittat och tittat och längtat tillbaka. Herregud vad jag vill tillbaka, helt sjukt! Men jag ska tillbaka, och det kommer bli minst lika bra som denna gången.

Nä, nu måste jag nog städa lite på mitt rum. Ligger kläder överallt.. Som vanligt. Men nu när min lillebror har flyttat kan jag använda hans garderober också, ska lägga in sånt som jag inte använder så ofta som bara tar en massa plats! :)

Föresten, har inte Ida fixat min blogg väldigt fint? :) www.ifrankie.blogg.se


På väg till någon bar i Ayia Napa! Vi var så himla glada bara.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Första kvällen..

2008-09-03 @ 18:45:24
URL: http://ulriikan.blogg.se/
Postat av: Anonym

AYIA <3

2008-09-12 @ 00:10:14
URL: http://daniellaocholivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0