Vi rymmer honey.

Jag är helt slut i hela kroppen och borde nog hoppa ner i sängen på en gång. SKolan idag var boring, som vanligt.. Usch. Det var inte bara lektionerna som tog mycket energi idag utan en massa annat snack. Ibland blir man bara irriterad alltså. Tränade sen ikväll och det gick ganska bra trots att min fot gör så sjukt ont, fattar inte vad som är med den! Men den verkar bli bättre i alla fall :)

Imorgon börjar jag tidigt, uh! Dans på morgonen, sen låååång håla eftersom vi har inställda lektioner och sen slutar dagen med geografi. Usch, det är det värsta jag vet. Sen blir det träning och kanske liten sleep over hos Joey! Mys :)

.. en dag ska vi rymma tillsammans, vi är bäst  ♥

Kommentarer
Postat av: hanna :D

älskaaaaar dig!<3

2008-09-18 @ 07:20:05
Postat av: Anonym

snacka inte skit då;) slipper du det jobbiga..\,,/

2008-09-18 @ 19:22:47
Postat av: altemyr

jag älskar dig!

2008-09-18 @ 22:05:27
URL: http://altemyr.blogg.se/
Postat av: hanna :D

cool den anonyma är!

2008-09-18 @ 22:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0