16 februari

Eftersom jag är så förbannat dålig på att uppdatera med jämna mellanrum så orkar jag inte ens låtsas som om att jag ska försöka göra det nu heller för det kommer ändå inte att bli av. Får skriva lite då och då när jag har tid :)

Sportlov denna veckan! Tjoooho. Jag älskar lov! Synd bara att dem går så sjukt fort. Idag blev det en liten runda i stan med Frida och plugg på körskolan. Känner mig duktigt, gjorde inte av med en endaste lite krona i stan och fick samtidigt pluggat. Inte illa pinkat asså. Nu ikväll har jag och Joey varit och tränat boxning också. Snacka om effektiv måndag för att vara på ett lov! ;)

Resten av lovet är rättså fullspäckat också. Imorgon ska jag upp sinnes tidigt för att köra halkan. Trist men måste tyvärr göras.. Skönt att ha det gjort sen i alla fall :) På kvällen blir det mys i alla fall. På onsdag ska jag till SKOLAN :O Sweet Jesus säger jag bara. Ska ha dansträning hela dagen med dans och gestaltning så det är okej ändå. Fast ändå inte, ha!

Resten av lovet ska jag försöka ägna åt att plugga teori tills jag svimmar. Sen blir det jobb hela helgen. Puh! Men måste försöka skrapa ihop de sista slantarna till London som för övrigt närmar sig helt sjukt fort! 23 dagar kvar ♥

Kom på att det händer väldigt mycket den närmaste tiden.. Mycket att se fram emot!

♥ Praktiken nästa vecka då jag och Frida ska vara i Köpenhamn!
♥ En vecka fylld av körkortsgrejer och födelsedagsfirande av Joey :)
♥ London 12-16 mars med Frida
♥ Sälen 28 mars, får jag välja mina medresenärer blir det förhoppningsvis förbannat kul ;)
♥ Påsklov!

.. sen är det plötsligt mitten av April och inte alls långt till min födelsedag, studenten och sommar! TJOHO :D Jisses vilket långt inlägg jag fick ihop nu. Nu ska jag snart sova i alla fall så jag är pigg imorgon när jag ska halka runt. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Marielle

Just nu har du chansen att vinna specialdesignat pris från Alma, värde 400kr! :-)

2009-02-23 @ 15:09:59
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Louisa

Ska det bli roligt att åka till London hoppas det ialla fall <333

2009-03-04 @ 15:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0