8 februari

Det var då fasiken vad jag är seg på att skriva här. Har inte tid alltså. Har till och med påbörjat att skriva något inlägg ibland men blivit avbruten och sen glömt av det. Aja, får väl försöka bättre mig lite. Mina fans saknar ju mig, höhö ;)

Igår var det partaj för Ebba som fyllde 19 häromdagen! Grattis din lilla kysshora :D Kvällen började hemma hos Ebba med god mat och trevlig sällskap. Vi åt, sjöng, dansade och drack tills det var dags att ta bussen in till stan. Vi gick till bob som vanligt nu för tiden men det sög get så jag gick hem och tjurade för min mobil gick sönder. Det sög mer get.

Idag har jag jobbat! Uhh.. Riktigt boring, men det är pengar till London! Efter jobbet så promenerade jag hela vägen hem, riktigt skönt var det faktiskt. Sen somnade jag bums och nu är jag speedad som en jude och kommer aldrig somna i tid.

Grattis Ebbsss :D & tack för igår allihopa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0