11 oktober

Godmorgon!


Igår var det en trevlig kväll. Vi tog T-banan hem till Sillen och hängde en stund där. Sen begav vi oss hem till Joakim Bacos för att titta på fotbollen :) Det droppade in mer och mer folk och det blev en crazy hemmafest! Vi var nog en 15-20 personer i deras lägenhet och alla utom en kom ifrån Halmstad, haha! Den ustötta var norsk.

Nu ska jag strax äta lite frulle hade jag tänkt. Senare idag ska vi städa lägenheten och anmäla oss på adecco tror jag. Mycket mer än så har vi inte inplanerat idag. Det är söndag, så hela Oslo sover.

Kolla vilken god frukost vi lagar!


Kommentarer
Postat av: mormor till Louise

Håller med, det ser verkligen gott ut. Men, så förvånad jag blev, visste inte att du tyckte om

stekt ägg, Lullo! Hälsningar till Er båda från

ett blåsigt och regnigt Smygehamn

2009-10-11 @ 14:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0