12 oktober

Hej :)

Vaknade för ett tag sen och har precis ätit frukost och anmält mig hos adecco. Ska snart hoppa in i duschen och sen ska vi bege oss in till centrum för att gå till banken och fixa norskt visa. Sen ska vi också gå till kelly och anmäla oss där. Det är också ett bemanningsföretag.

Igår hade vi inte alls mycket inplanerat på schemat förutom att städa lägenheten. Vi lagade sen stekt kyckling, ris och brunsås. Gott! Precis när vi skulle sätta oss att äta knackar Sillen och Kai på dörren, haha.. Så det blev att vi hängde med dem hela kvällen, mys :) Vi spelade poker och gissa vem som vann? JAG JAG JAG. Tjoho.

Jag på Karl Johan.


Ulle och jag i solen :)


Kommentarer
Postat av: fridisen

mina bästa, you're so beautiful.

Hoppas vi kan ses snart igen för jag behöver er för att fungera. KÄRLEK!

2009-10-12 @ 13:03:35
URL: http://altemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0