15 oktober

Imorse klockan 7.30 sa jag och Ulle upp oss. Efter en dag? Haha.. Vi kände att detta jobbet verkligen inte var något för oss. En jäkla massa övertid utan att få betalt? Nej tack. Det var många andra faktorer som också spelade in och vi valde helt enkelt att sluta.


Kom precis hem efter att ha varit på face2face och lämnat våra saker, arbetskläder och sånt. Vi var också på möte hos Grata. Fick prata med en riktigt bra kille så det känns bra. Har känslan av att jag kommer få jobba på något barnehage (dagis) snart.


Ska antingen kolla på ett avsnitt av någon serie nu eller sova. Mår riktigt dåligt.. Har helt sinnessjukt ont i huvudet och känns som jag har lite feber också. Hoppas det går över snart!! =(

Ungefär så här känner jag mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0