18 oktober

DET ÄR SÅ SJUKT KALLT UTE! Ja herregud alltså.. Jag och Ulle var ute för ett par timmar sen och handlade lite. När jag kom in var mina händer så kalla att jag knappt kunde röra fingrarna och dem har fortfarande inte tinat upp helt! Craaazy.

Helgen har gått väldigt snabbt förbi :) Dock har vi inte gjort mycket vettigt, umgåtts med Sillen och Kai-Tommy bara :) Imorgon ska vi ta tag i våra liv igen, haha.. Fick pratat med Frida innan idag också, hoppas vi kan ses snart! Men de verkar som det i alla fall, lovely.

<3


Kommentarer
Postat av: :)

Kai-Tommy är sikkert snygg

2009-10-18 @ 22:58:54
Postat av: friday

ska försöka ragga lite skjuts ill oslo till på fredag. tror vi har halvdag men inte säker än.men vet säkert på måndag :) saknar dig skallépéer!

har du hört vad som hände igår med albin, saian, fidde och johan ?

2009-10-24 @ 19:16:24
URL: http://fridaisabellahall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0