21 oktober

Hej världen :)


Igårkväll skrev jag ett låångt inlägg om lite som har hänt här men precis när jag skulle publicera det så försvann det bara! Snacka om att jag blev irriterad.. Då orkade jag inte skriva om det så jag gick och la mig istället.


Igår klockan halv nio blev jag brutalt väckt av att min telefon ringde. Det var en tjej från Grata (bemanningsföretag) som frågade om jag var intresserad av att jobba på en barnehage (dagis) under dagen. Så det var bara att hoppa upp ur sängen och åka iväg. Tog galet lång tid att ta sig dit då jag var tvungen att åka både tunnelbana, tåg och buss för att komma dit. Men men, dit kom jag och jobbade fram tills fem :)


Nu på förmiddagen har jag och Ulle sorterat all vår tvätt och börjat tvätta.. Vi har inte hunnit att tvätta sen vi kom hit så vi hade en del, haha.. Snart ska jag i alla fall ge mig in till stan och besöka Grata för att lämna lite papper och sådär. Hur är allting där hemma? ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hemma blir allting snart jätte bra eftersom att Ulrika Norby snart kommer dit. Åh vad vi Hstdbor längtar :D

Hur är det i Norge då?

2009-10-21 @ 19:44:39
Postat av: fridisen altemyr

jag alskar dig!

2009-10-22 @ 03:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0